DOSADNA ŽGARAVICA - kako prestati biti zmaj?

DOSADNA ŽGARAVICA - kako prestati biti zmaj?


Možda je naslov malo smiješan, ali situacija kad vas uhvati napadaj žgaravice, uopće nije!

Vjerujem da svi znate točno o čemu pričam!

Iskreno, nemam u zadnje vrijeme baš puno problema sa time, ali kroz trudnoću jesam. Nemam što nisam probala, od donata, bajama i sličnih prirodnih pripravaka.

Žao mi je što tada nikog nije bilo da mi preporuči Aloe Veru. Zanimljivo je koliko je božanstvena ova biljka, i koliko ljudi znaju za nju, a većina ih uopće ne zna za što je mogu koristiti.

Sada kada znam što ona može, i od kada koristim prirodne proizvode kompanije Forever Living Products, mogu reći da za većinu tegoba svakodnevnih u pravilu rješavam sama.

Dijete mi ispekla vlasulja -  tu je sprey First, krenuo mi herpes - tu je divan lips od aloe vere, izgorila na suncu - tu je Aloe gelly krema...mogla bih u nedogled..

Ali kad pričamo o žgaravici, osim mog iskustva sa sokom od aloe, jednom me prilikom iznenadila moja draga prijateljica, inače doktorica opće prakse po struci. Nazvala me da mi se pohvali kako je sa Aloe Vera sokom u 10 dana riješila žgaravicu i gastritis koji pokušava već par mjeseci riješit.

Aloe Vera sok


E to je bio šlag na torti! Ona je bila jedna od mojih korisnica koja je potvrdila benefite Aloe Vere sa stručne strane. Svi znamo da nisu svi liječnici isti, i da su skloniji medicinskim objašnjenjima nego prirodnim.

Ali vidim pomake, svakim danom je sve više struke koja se okreće prema prirodnom, i modernu medicinu kombinira sa alternativnom, prirodnom.

Mislim da tek tada možemo govoriti o kvalitetnoj brigi o svom zdravlju!

Jer kad analiziramo, kako su naši stari rješavali tegobe svakog dana, nisu odmah trčali u apoteku ili liječniku, već su koristili prirodu ne samo za obrađivanje i kultiviranje već i za liječenje.

E pa, i meni se sviđa ta ideja, da se vratimo prirodi i ako ne možemo direktno od nje sami koristiti dobra da nađemo nekog poput Forevera, kojima je cilj da prevencijom izbjegnemo razne tegobe i oboljenja.Jer lijek je u nama, samo moramo znati sa time upravljati i čuvati.

I zato, kad je žgaravica i druge probavne tegobe u pitanju, ne rigajte vatru okolo na ljude oko sebe, već popijte 0,5 dcl Aloe Vere i organizam će vam biti zahvalan!

Aloe Vera Gel - Forever


Više pogledajte na mojoj web stranici www.denitoric-team.com

Hvala što ste pročitali moj blog, nadam se da vam je bio zanimljiv.

Primjedbe

Popularni postovi