FOREVER LIVING PRODUCTS i ja? KAKO i ZAŠTO smo se sprijateljili?


FOREVER LIVING, TEAM EXTREME.PRO I JA!

Iskreno..nije to bila ljubav na prvi pogled!!

Ja osobno nisam tip osobe koja na prvu odmah kaže DAAAAAA, sa oduševljenjem do oblaka, već moram sve dobro ispitati, istražiti..iskopati dirty laundry....tipičan ziheraš!

Ponekad riskiram, ali u važnijim stvarima baš i ne!

Jer u tom trenutku za Forever Living Products nikad nisam bila čula! - poslije će se ispostaviti da većina oko mene već odaaavno koristi njihove proizvode i da sam jedina koja ne zna! - psss, nemojte nikome reći!!

Zato se i nisam zakačila odmah na prvu kad mi je bivša draga kolegica ( kojoj sam nekoć ja šefovala)  spomenula sa čime se bavi, i o kakvoj vrsti posla se radi.

Na njoj sam vidjela da je baš zadovoljna ali ipak sam se ljubazno zahvalila, kao i većina, i rekla - hvala, ali nije to za mene, dosta mi je prodaje!!

Sada kada gledam unazad i sjetim se tog trenutka, slatko se nasmijem.

Mislim da za sve mora biti pravi trenutak,  da se mora upaliti lampica, jer kako bi rekao Lenny Kravitz - It is not over till is over!!

I tako..prošlo je nekoliko mjeseci, mi se opet srele, ja je upitala kako ide posao (čak sam i zapamtila), ona mi spomene neki seminar koji je vodio njihov manager iz Zagreba, OPET me pozove i ovaj put ja odlučim poslušati!

I bang! !Tu sam se zainteresirala, dobila puno više informacija, uvid u kakva je to vrsta posla, vidjela da su ljudi realni sa obećavanjima i očekivanjima, što je u današnje vrijeme meni jako bitno!

Jer u startu se u meni stvorio otpor upravo zbog svih drugih firmi koji su imali loš pristup..u stilu - "puno priča, malo mlijeka daje", bogatstvo preko noći i slično..!😂😉

Još kad sam vidjela da su to proizvodi napravljeni od biljke Aloe vere koju osobno obožavam, i jako cijenim, i znam od prije od kolike nam je važnosti za zdravlje i njegu...motiv je bio još jači! Da postanem ambasador Aloe..😉




U poslovnom smislu, svidjela mi se ideja da sama odlučujem koliko i kako ću raditi, i time realno očekujem i zaradu!

Da se cijeni rad ali da se ponajviše cijeni osoba bez obzira na kojoj poslovnoj poziciji bila!

Jer u svim prijašnjim poslovima, kako većina tako i ja, radiš kao mrav, a na kraju dobiješ plaću koja je daleko od dovoljnog, dok vlasnici uživaju sve blagodati tvog rada! I još se smatra da moraš noge ljubiti zbog toga!

Osim tih detalja još me jako privukla činjenica da nisam prodavač, već samo prenosim svoje osobne doživljaje, što o proizvodima ( koji su zaista vrhunski ) , što o tvrtki!

To je nešto poput kad nađeš idealnog frizera i onda se svima hvališ kako je odličan!!

I tako..odlučila sam ja krenuti u poslovnu avanturu sa Foreverom!

Dati sebi priliku da probam nešto drugačije..da samostalnim radom osiguram financijsku neovisnost svojoj obitelji, a bez stresa i moranja!

Jer, namorala sam se ja dovoljno u životu!!

I još jedna bitna stavka koja me privukla je da imam više slobodnog vremena za uživanje u životu, da se posvetim bitnim stvarima..

Jer samo je jedan život, a većinu ga provedemo u besmislenom i nedovoljno cijenjenom radu!!

Želja mi je bila postati kraljica u smislu življenja života ( stihovi iz jedne pjesme - "Žena, majka , kraljica" ), jer ovo drugo sam već ostvarila!!😊😊

Imam super mentore koji su mi podrška u svakom trenutku, i kad sam aktivna i kad mi se ništa ne da, jer ja imam uzde svog života u svojim rukama..a oni su tu da me savjetuju i pomognu kad zapne!

Njihov je posao da postanem uspješna kao i oni, ili čak i uspješnija!

Pa di to ima? - rekli bi dalmatinci!! 😊

I to je to..

Evo sada dvije godine da sam ponosan nezavisni poslovni suradnik  Forever Living Products firme koji je u svijetu toliko cijenjena, što sa proizvodima, što sa financijskim izvještajima da ne smijem od srama ni reći da nikad za njih prije nisam čula!

Sada iskreno uživam raditi, budući da to više ne smatram teretom - jer mi smo poslovni suradnici, jednako ravnopravni, i što je jako bitno, o napredovanju odlučujem samo ja!!

MOJ BIZNIS ONLINE & OFFLINE

Moj način poslovanja je i offline (klasičnim putem preporuke i savjetovanja ) ali i to isto ali u ONLINE obliku.

Više možete istražiti i na mojoj web stranici www.fitzdravlje.com ( čiji bazni oblik automatski dobivate i vi čim postanete naš suradnik)!

Upoznala sam puno novih ljudi, sa kojima dijelim isti put i to me ispunjava. Nikad nisi sam!

I sada sam ja u poziciji da obučavam i vodim druge ljude željne promjene i boljeg života! I hvala mentorima što su bili strpljivi, nenametljivi i vjerovali u mene kad ja nisam!


Zaista, mrežni marketing odlična je poslovna mogućnost! A prednost je što sve možeš raditi iz svog udobnog doma, paralelno kuhajući ručak, pijući kavu i slično..

Trenutno slažem svoj team koji ću voditi korak po korak do vrha, jer poslovna politika Forevera,  ali i mene osobno je da nikad niste sami, dužnost vaših mentora je da vas vodi do željenog cilja!

Pogledajte na linku kako radimo i koji su nam ciljevi, apa ako je to nešto za vas ispunite podatke, ubaciti ću vas u BESPLATNU prededukaciju. 


 Poslovna suradnja sa Team Extreme Pro


Tamo ćete dobiti još informacija o tome što dobivate suradnje sa našim timom TEAM EXTREME PRO, i gdje vas / nas sve to vodi!

A onda ćete donijeti konačnu odluku, dali želite promjenu stila života ili ne?

Pa zašto ne probati?! Izaći iz svakodnevnice koja nas guši, a koju su nam nametnuli drugi pod normalno!

E nije normalno, raditi a ne zaraditi!

Razboljeti se od pritiska i stresa na poslu, i onda ne moći sebi priuštiti osnovno - ZDRAVLJE - jer ono isto košta - a to si u pravilu ne možemo priuštiti!!

Ako sam i vas zainteresirala, za više informacija me slobodno kontaktirajte na mail: marketing@fitzdravlje.com, mob : +385(0)98502653 ili samo ispunite obrazac na linku u nastavku pa ću vas kontaktirati!😊⇩ ⇩ ⇩ ⇩ ⇩ ⇩ ⇩ ⇩ ⇩ ⇩ ⇩




Primjedbe

Popularni postovi